Monday 21 February 2011

karnival wow!!!

ni adalah cite aktiviti aku last 2 week....aku ngan adik beradik aku yg perempuan g la ke karnival wow yg diadakan kat putrajaya...mmg byk aktiviti kat situ ada..ad main layang2 la,naik kuda, rc demo, booth jualan n travel,f1, upin ipin n byk lg la..

tujuan sebenanye adalah nk jupe Adam...haha...sambil tu jalan2 gak...sampai je kat sana, zarith (gf boy) gtau show Adam stat kul 4ptg..kami lak dh sampai awal sejam..tp xpe...sejam je kot (padahal dlm hati,awat lambatnye)...

utk mengisi masa sejam tu, aku ngan kakak aku posing2 la kat karnival tu...la ni masuk satu room ni...semuanye dlm tu cite pasal putrajaya...mmg menarik la...tq Tun Dr Mahathir atas idea die ni...saya suke Putarajaya..


pastu, kiteowg jalan2 g la tgk abg2 bomba wat demo...xtau panggil ape name demostration ni..aerobik ke??entah la..tp ape2 pon...abg2 bomba ni mmg bergaya la wt stunt...ade satu stunt yg aku minat sgt bile 25 orang bomba naik satu moto je...haha..tayar moto tu mcm dh pancit je..but still le jalan..


ramai x??


antara stunt yg dowg wat...


ni la stunt aku suke...hehe...bahaya tu!!!

dh abis tgk tu...aku pun g tgk la Mr Adam n BAD BOYZ...huhu..dh lama gak x jupe Adam kan...yg best nye Adam tanye sape yg dtg dr jauh??..dan2 terus aku angkat tgn..Adam tanye dari mane??...aku pon jawab from pee jay..petaling jaya...Adam jwb balik: "eh,mcam kenal je..ni yg tiga owg adik beradik tu kan??haha.."
aku pon ye kan je la..haha..x sangka aku dh lama x dtg pon die still remember..aku bz ngan test n kuiz la katakan..so,Adam ngan Bad boyz pon wt la performance dowg..


masa nak balik dr karnival wow tu sempat lagi jupe Adam..just wanna say goodbye..hehe..masa jupe tu,ad sekali ngan anak buah aku..rizqullah namanye..so,bg la die shake hand ngan Adam..tibe2 je die nangis...haha..sebenanye die takut wit sarung tgn Adam..pastu Adam le lak wt die lg nangis,siap kata "HA!" kat rizqullah..Adam3x..ko ni mmg suke kenakan budak kecik..dh selamat jupe kami pon chow..

ingt nk terus balik,but g lak Alamanda..just jln2 nk bawak si kecik tu yg suke berjalan..haha..sampai kat sana ad lak persembahan ni..so,kiteowg pon join tgk..




dh penat berjalan, shopping,n mkn...kami pon pulang lah..semuanye kepenatan sbb ari tu mmg sgt panas...muke sowg2 merah padam k..haha..


No comments:

Post a Comment