Friday 18 February 2011

baru nk berjinak-jinak ngan blog

alhamdulillah....berjaya gak sign up utk wat blog sendiri...
sebelum ni memang bercita2 nak ade blog...tapi rasa malas tu sgt la mendalam kat diri ni...sebenarnye malas nak menaip ngan mengadap lappy...
tibe2 sejak dua menjak ni, ada lah seorang rakan classmate ku yg agak aku rapat...my geng @ uitm..he is Mr Wazir Asyraf...die ni la yang membuka balik mata aku luas2 untuk membuat blog...to wazir, thank u la sbb mengajak aku masuk ke dunia siber yg lebih canggih ini...haha...

ada gak influence yg aku dapat iaitu from my eldest sister...Maslina Rosdiana binti Mohamed Roslan (haha..amik ko,bg full name...terbaek punye dari izzati k)...die punye blog ade 800+++ follower....ni dienye blog- http://tsunamie146.blogspot.com/.....

ad 800 lebih  follower...pergh...macam mane tu???dah lebih kurang sama ngan bilangan frenz aku kat fb...ni pakai minyak guna2 ke ape...TEEEETTTTT!!!!! hahaha...jgn marah kak...mintak apun k...hehe.. kalau boleh aku pon nak follower macam die la...nk jadikan die ni sebagai role model utk blog aku...hehe..

ok la...sebenanye die baru first post by me...so,xnak cite byk2 k...nnt sambunk lagi...
to be continiued.....

No comments:

Post a Comment